lørdag 23. februar 2013

Giveaway!!

Siden det er slik en flott og solrik dag idag, 
    tenkte jeg å ha en liten giveaway!

Det eneste du trenger å gjøre er å bli tilhenger og dele 
 Lappelykke sin side på facebook

Når vi når 250 tilhengere/likes vil jeg trekke en heldig vinner som da vil få denne flotte stoffpakken tilsendt i posten.



sammen med dette koselige mønsteret fra Bente Malm
Alt du trenger å gjøre er å bli tilhenger  og dele siden av

Lykke til og jeg håper du blir den heldige vinneren :)

Ha en flott og kreativ helg!!
Klem fra Rita

9 kommentarer:

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Det skal jeg bli, Rita :) Hadde blitt veldig glad for både stoffene og mønsteret, jeg!

Ruth sa...

ja selvfølgelig er jeg medlem hos deg... og følger med så godt jeg kan...

Rita Tjelta sa...

Veldig kjekt at du følger meg Ruth og du er selvfølgelig med i trekningen :D Og til deg Liv Aagot, så må du inn på Lappelykke sin facebook side og bli tilhenger/trykker like knappen, kun da er du med i trekningen :D Kjempekjekt om dere deler Lappelykke facebook siden med vennene deres. Jo fortere vi når 250, jo fortere kan vi ha trekningen. Lykke til!! :)

celinum sa...

nei, det skal jeg bli:D!!! jeg!:D

Kate sa...

Åhh jeg vil de de vakre stoffene!!
Jeg har"likt" siden lenge men har delt :-)
ha en eventyrlig og quilteherlig søndag :-)

Marita sa...

Jeg har 'likt' lenge, og antar at jeg er så heldig å være med i trekningen. Fin side!

lappetussa sa...

Håper du har funnet meg blant tilhengerne nå :-) jeg ser i alle fall bildet mitt :-)
Anne-Lise

Rita Tjelta sa...

Anne-Lise: du er med som tilhenger og behørig notert ned på listen min....som begynner å bli ganske lang etterhvert :D Men må ha noen til,så bare fortsett og del siden min dere :D :D

Misemor sa...

Liker, liker, liker og deler og følger og bloggroll og alt mulig! Flott give-away, denne ønsker jeg virkelig å vinne!!! =)